Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Kazak V$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7
|
1. |
Kazak V. Optimal choice within a fault tolerant flight control system [Електронний ресурс] / V. Kazak, D. Shevchuk, S. Bugryk, Yu. Smerechynskyy // Proсeedings of the National Aviation University. - 2013. - № 1. - С. 48-54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnau_2013_1_10
| 2. |
Kazak V. M. Measuring Model of Helicopter’s Hovering Stabilization Parameters Against Point Objects [Електронний ресурс] / V. M. Kazak, D. O. Shevchuk, N. A. Tymoshenko, I. V. Prochorenko // Electronics and control systems. - 2016. - № 3. - С. 121-125. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/etsu_2016_3_21
| 3. |
Kazak V. M. Impact of Training Process of Aviation Specialists on Flight Safety Parameters [Електронний ресурс] / V. M. Kazak, I. V. Prokhorenko, N. A. Timoshenko // Electronics and control systems. - 2017. - № 2. - С. 50-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/etsu_2017_2_11 Розглянуто можливість підвищення ефективності керування процесом підготовки авіаційних кадрів шляхом оптимізації часової структури процесу їхньої підготовки. Встановлено, що на процес сприйняття і запам'ятовування інформації впливають: кількість відведеного часу, структура та послідовність навчального матеріалу, утворення інформаційних зв'язків між блоками навчальної інформації, частота використання понять і швидкість передачі інформації. На підставі аналізу процесу підготовки авіаційних фахівців проведено його структуризацію, визначені керовані та керуючі впливи на процес підготовки авіаційних фахівців, як істотну керуючу змінну в роботі за основу взято розподіл операційного часу.
| 4. |
Kazak V. M. Thermal Fields Diagnostic Method of Changing Aircraft Aerodynamic State in Flight [Електронний ресурс] / V. M. Kazak, M. P. Kravchuk, V. V. Shulevka, L. V. Panchuk // Electronics and control systems. - 2017. - № 4. - С. 40-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/etsu_2017_4_7
| 5. |
Kazak V.M. The reconfigurable flight control system for recovering stability and controllability of the airplane in special flight situations [Електронний ресурс] / V.M. Kazak, D.O. Shevchuk, N.A. Tymoshenko, I.V. Prokhorenko // Проблеми тертя та зношування. - 2019. - № 1. - С. 26-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ptz_2019_1_6 Складність вирішення проблеми забезпечення заданого рівня безпеки польотів безперервно зростає у зв'язку з підвищенням інтенсивності використання авіаційної техніки, що крім відомих впливів, веде до значного збільшення імовірності зіткнення у польоті з механічними, біологічними та електричними формуваннями, а також розширенням кола виконуваних нею функціональних завдань (розвитком стратегії використання авіації у локальних війнах, що змусило провідні держави світу негайно зайнятися дослідженнями, спрямованими на підвищення рівня живучості повітряних кораблів (ПК)). Порівняльний аналіз статистичних даних ICAO показав, що 35 % авіаційних подій спричинено пошкодженнями зовнішніх обводів ПК і керувальних органів, відмовами та пошкодженнями елементів пілотажно-навігаційного комплексу, причому головним чином відмовами їх приводів. Варто відзначити надзвичайно високу швидкоплинність розвитку аварійної ситуації, що в свою чергу потребує миттєвого втручання в ситуацію для вжиття необхідних керувальних дій щодо запобігання її розвитку або переростання у катастрофічну. Запропоновано концепцію системи автоматичного керування із функціями реконфігурації, що забезпечує відновлення керованості та стійкості ПК в умовах виникнення особливих ситуацій за рахунок реконфігурації керувальних сигналів, структури системи, конфігурації ПК або цільових завдань, тобто збереження безпечного режиму польоту, а також наведено її функціональну схему. Запропоновано інтелектуальну систему автоматичного діагностування, яка забезпечує своєчасну реєстрацію ушкоджень зовнішнього ободу ПК з підвищеною достовірністю та точністю фіксації місця, ступеня та моменту раптового пошкодження зовнішнього обводу ПК у польоті. Рішення поставленої задачі досягається тим, що у внутрішню порожнину елементів конструкції ПК за матричною схемою вмонтовано "n" датчиків лінійного прискорення та "m" датчиків кутової швидкості. Сигнал з кожного окремого датчика надходить до класифікатора типових пошкоджень, який розпізнає одержане пошкодження зовнішнього обводу ПК у польоті, якщо воно раптово виникло, згідно з "базою даних" класифікатора.
| 6. |
Mukhina M. P. Particle Filtering Technique for Aircraft Control in Highly-disturbed GPS-Denied Environment [Електронний ресурс] / M. P. Mukhina, M. K. Filyashkin, V. M. Kazak, D. O. Shevchuk // Electronics and control systems. . - 2020. - № 1. - С. 99-107. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/etsu_2020_1_16 Проблема керування літальним апаратом розглядається для певного класу ситуації, а саме коли повітряне судно потрапляє в зону, де відсутній сигнал GPS, зі значними збуреннями різного характеру, що можуть спричинити конструктивні пошкодження та навіть втрату керування. Єдиним джерелом навігаційної інформації є, наприклад, інерціальна система навігації, яка корегується від, наприклад, кореляційно-екстремальної навігаційної системи. Завдання керування вирішується за допомогою методики точкової фільтрації для кореляційно-екстремальної навігаційної системи із включенням вектора управління. Далі структурна конфігурація проводиться шляхом перерозподілу керування або зміни закону управління з метою створення необхідних керуючих впливів, сил і моментів, підтримання прийнятної якості управління та повернення на задану лінію шляху. Відсутність достовірної навігаційної інформації компенсується за рахунок включення в контрольний контур кореляційно-екстремальної навігаційної системи, що працює над полем рельєфу Землі. Дослідження проводилися за допомогою математичного моделювання розроблених алгоритмів у програмному пакеті MATLAB з використанням поля рельєфу (частина території Карпат). Результати довели високу точність рішення навігації та стабільність керування, оцінену похибкою на замкненій траєкторії.
| 7. |
Kazak V. Aerodynamic state diagnosing method of aircraft with thermal field usage [Електронний ресурс] / V. Kazak, D. Shevchuk, A. Babenko, M. Levchenko // ScienceRise. - 2014. - № 4(2). - С. 81-89. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/texc_2014_4(2)__17
|
|
|